Stunder Av Lycka

Skriver om livet, kärleken och allt mellan himmel och jord som jag stöter på i vardagen. Personligt, Brutalt ärligt och in your face ;) Allt från min bakgrund till skönt vardagliga saker :) Fångar dagen och berättar min syn på den :) Instagram

woop woop Onsdag!!

Publicerad 2015-10-28 05:40:54 i

God morgon därute :) 

Så va de Onsdag och livet börjar kännas lättare även om jag fortfarande är jäkligt besviken och arg på en viss person men i slutändan går det ut över mig själv och människan har inte förmåga att förstå att vissa saker gör man bara inte även om detta va rätt basic som att inte ljuga.. Men men... Karma kommer och det med råge. Jag lägger fokus på mitt liv och min hälsa istället.

Va på Tupperware party igår hos Nettan och det va jättekul. Skulle inte handlat eftersom Tupperware aldrig har sagt mig något men tji fick jag.. Plockade vuxenpoäng och handlade några förvaringslådor med lock. Jag behöver alltid sånt när jag har grejat och får lite över men får alltid slänga eftersom jag inte har något att ha det i. Problemet är löst ;) 
Men mycket va anpassat efter om man har Micro och det har inte jag men kul va det. 

Kom hem och kikade lite på tv innan det var dax att krypa under täcket. 

Nu mysa mig med päron & choklad te och lite P4 :) 

Ha en mysig dag därute 

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Jacobsson

En skön Dalslänning Tar livet lite som det kommer... typ en dag i taget.. Skriver om Livet och dess upp och nergångar här i skogen. Möten med människor man inte kan släppa.. En liten vardagsfundering från mig :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela