Stunder Av Lycka

Skriver om livet, kärleken och allt mellan himmel och jord som jag stöter på i vardagen. Personligt, Brutalt ärligt och in your face ;) Allt från min bakgrund till skönt vardagliga saker :) Fångar dagen och berättar min syn på den :) Instagram

Underbar helg <3

Publicerad 2015-11-09 05:32:16 i

God morgon, så va de måndag igen och full fart.

Har haft en helt underbar helg med familjen.
Brorsan sköt en 16-taggare i Fredags och då va de full fest. Jag höll dock till hemma med familjen och Emma kom hem. 

Lördagen bakade vi och lagade en massa gott. Brorsan och familjen kom på middag och underbare lille Johan höll hov med oss alla. 
På kvällen spelade vi lite poker och drack lite whisky. Hur mysigt som helst. 

Och på söndagen va de en lugn dag med mys och matlagning innan jag och Elsa tackade för oss och åkte hem. Helnöjda med helgen. 
Väl hemma så fick jag planterat ljungen och gjort fint på altanen innan jag gick en runda med Annelie runt sjön.

Sen hem och drack lite te innan jag kikade på SVT play och det jag ligger back i. Typ Downtown abbey och bron. Har dock några avsnitt kvar av bron kvar :) 

Och nu sitter jag och myser med en kopp te och äggen kokar som ska med till jobbet. 

Ikväll blir det tvätt och bara vara...fixa matlåda tills imorgon.

Ha en skön dag därute 
Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Jacobsson

En skön Dalslänning Tar livet lite som det kommer... typ en dag i taget.. Skriver om Livet och dess upp och nergångar här i skogen. Möten med människor man inte kan släppa.. En liten vardagsfundering från mig :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela