Stunder Av Lycka

Skriver om livet, kärleken och allt mellan himmel och jord som jag stöter på i vardagen. Personligt, Brutalt ärligt och in your face ;) Allt från min bakgrund till skönt vardagliga saker :) Fångar dagen och berättar min syn på den :) Instagram

Tisdag :)

Publicerad 2015-11-10 05:40:26 i

Japp, så va vi igång med veckan och ikväll blir det Tupperware party igen. Ska bara upp för backen denna gången ;) 

Njöt av en väldigt lugn och skön dag på jobbet igår. Det va faktiskt rätt mysigt för vi satt och hade det jättetrevligt och det var ett lugn som va väldigt skönt. Man va inte helt slut om jag har varit förr.

Fick tvättat och lagat lite käk till jobbet idag. Sen blev det Million Dollar listing på 3an. 
Och så var jag så trött och  frusen att ja kröp i säng vid 21.00. 

Nu Te och  morgonmys innan jobbet kallar.

Ha en skön dag därute 
Puss 

Kommentarer

Postat av: Tove Lindgren

Publicerad 2015-11-10 08:34:34

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka ett exempel på ämne och ersättning.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

Svar: Tack för erbjudandet men bloggar inte för att få betalt utan för min egen skull. Ha en bra dag :) Mvh Linda
Linda Jacobsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Jacobsson

En skön Dalslänning Tar livet lite som det kommer... typ en dag i taget.. Skriver om Livet och dess upp och nergångar här i skogen. Möten med människor man inte kan släppa.. En liten vardagsfundering från mig :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela