Stunder Av Lycka

Skriver om livet, kärleken och allt mellan himmel och jord som jag stöter på i vardagen. Personligt, Brutalt ärligt och in your face ;) Allt från min bakgrund till skönt vardagliga saker :) Fångar dagen och berättar min syn på den :) Instagram

Snaaart Helg!!

Publicerad 2015-11-12 05:51:56 i

Sitter här och skriver med en liten Elsa i knät
Mitt lilla hjärta:)  
Hon har grejat hela natten och nu när jag äntligen har gått upp,ska hon sova ;) 

Hade en störtskön dag på jobbet igår. Det är så lugnt och skönt. Har massor av energi när jag kommer hem varje dag. 

Idag blir det mys efter jobbet. Ner till Ed och handla och sen hem och baka inför  Fredagsfika på jobbet. Ska bli gott och greja lite. Älskar att baka.Ren terapi och njuta av ensamheten. 

Ha en skön dag därute 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Jacobsson

En skön Dalslänning Tar livet lite som det kommer... typ en dag i taget.. Skriver om Livet och dess upp och nergångar här i skogen. Möten med människor man inte kan släppa.. En liten vardagsfundering från mig :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela