Stunder Av Lycka

Skriver om livet, kärleken och allt mellan himmel och jord som jag stöter på i vardagen. Personligt, Brutalt ärligt och in your face ;) Allt från min bakgrund till skönt vardagliga saker :) Fångar dagen och berättar min syn på den :) Instagram

Ny vecka,nya utmaningar

Publicerad 2015-11-16 05:48:23 i

God morgon! 

Så var den nya veckan igång och låt oss nu se vad den har att erbjuda. 
Jobbmässigt är det som vanligt... Förutom att det är slut på lugnet. 
Men men... Man ska inte uppmuntra dumhet så den linjen kör jag på.

Oavsett så har jag bestämt mig för att detta blir en bra vecka. Och äntligen går vi mot minusgrader ute och enligt Yr.no så är snön på väg.. Men låt oss nu se... Men man kan alltid hoppas :) 

Nu ska jag fixa med äggen som kokar och sen bara njuta innan kaoset.

Ha en härlig dag därute 
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Jacobsson

En skön Dalslänning Tar livet lite som det kommer... typ en dag i taget.. Skriver om Livet och dess upp och nergångar här i skogen. Möten med människor man inte kan släppa.. En liten vardagsfundering från mig :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela