Stunder Av Lycka

Skriver om livet, kärleken och allt mellan himmel och jord som jag stöter på i vardagen. Personligt, Brutalt ärligt och in your face ;) Allt från min bakgrund till skönt vardagliga saker :) Fångar dagen och berättar min syn på den :) Instagram

Ljuva Frihet!!

Publicerad 2015-11-05 05:34:00 i

God morgon därute :) 

Fick bytt plats på jobbet igår och min chef hade rätt, de är en bra plats för mig :) 
Hade massor av energi efter jobbet igår och kände mig riktigt glad. Dvs ingen energitjuv i närheten :) 

Kollade lite på Bruces Story på Kardashians igår
Visst jag stöttar hen fullt ut men hen måste lära sig att kanske inte kläcka så dumma grejer till sina barn. Samtidigt som hen inte hade berättat hela sanningen för barnen vilket var riktigt illa.... Sen säger hen att den har burit hemligheter i hela sitt liv att det inte är lätt. Den köper jag men hen vill inte såra sin familj och då måste man vara ärlig all the way... Det sårar värre om familjen får läsa det i pressen. Lite av min tankegång om detta :) 

Idag måste jag plantera den stackars ljungen som ja har försökt att göra några gånger men aldrig fått tummen ur att göra.. Plus måste ringa farmor... Note to myself lixom ;) 

Ha en härlig dag därute 

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Jacobsson

En skön Dalslänning Tar livet lite som det kommer... typ en dag i taget.. Skriver om Livet och dess upp och nergångar här i skogen. Möten med människor man inte kan släppa.. En liten vardagsfundering från mig :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela