Stunder Av Lycka

Skriver om livet, kärleken och allt mellan himmel och jord som jag stöter på i vardagen. Personligt, Brutalt ärligt och in your face ;) Allt från min bakgrund till skönt vardagliga saker :) Fångar dagen och berättar min syn på den :) Instagram

Just do it!!

Publicerad 2015-11-03 05:37:07 i

God morgon därute :) 

Hade en rätt okej dag igår på trots att jag skulle göra en ögonbottenröntgen... Gillar inte dom eftersom dropparna du får i ögonen svider och ljuset blir obehagligt. Men som jag tänkte igår.. Just do it. Få det överstökat. 
Om inte annat hade jag en helmysig eftermiddag med mamsen <3 

Fick även handlat mig ljung och ädelgran som jag ska sätta i en kruka ute på altanen. 

Idag blir det jobb som vanligt och sen fixa matlåda till jobbet och plantera ljungen.

Och idag tar jag ingen skit oavsett hur mycket folk pyser ångest och bitterhet. Jag tänker ha en bra dag :) 

Ha en skön dag därute 
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Jacobsson

En skön Dalslänning Tar livet lite som det kommer... typ en dag i taget.. Skriver om Livet och dess upp och nergångar här i skogen. Möten med människor man inte kan släppa.. En liten vardagsfundering från mig :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela