Stunder Av Lycka

Skriver om livet, kärleken och allt mellan himmel och jord som jag stöter på i vardagen. Personligt, Brutalt ärligt och in your face ;) Allt från min bakgrund till skönt vardagliga saker :) Fångar dagen och berättar min syn på den :) Instagram

Jajemän!!

Publicerad 2015-11-11 05:42:01 i

God morgon godingar :) 

Så va det redan Onsdag och hur gött är inte det. 

Va nere och handlade igår efter jobbet... Nu när jag inte rökar längre så har jag börjat äta läkerol och helst saltlakrits eller salmiak. Har aldrig varit mycket för lakrits förr men nu tydligen. Och Extra tuggummi tuggas gärna det med. Men hellre äta sånt än att röka. Är inne på dag 22 utan cigg och de känns jäkligt gött faktiskt. 

Och igår kväll va jag på ett Tupperware party igen. Men denna gången hemma hos Sassa. Va jättekul men dom flesta produkterna är för Micro och en sådan har inte jag så jag kom billigt undan denna gången. Ska dock bli spännande att se vad som kommer i nästa katalog :) 

Idag blir det kanske gymmet eller en promenad runt sjön efter jobbet. Oavsett va det blir så ska ja röra på mig :) 

Ha en härlig dag därute 

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Jacobsson

En skön Dalslänning Tar livet lite som det kommer... typ en dag i taget.. Skriver om Livet och dess upp och nergångar här i skogen. Möten med människor man inte kan släppa.. En liten vardagsfundering från mig :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela