Stunder Av Lycka

Skriver om livet, kärleken och allt mellan himmel och jord som jag stöter på i vardagen. Personligt, Brutalt ärligt och in your face ;) Allt från min bakgrund till skönt vardagliga saker :) Fångar dagen och berättar min syn på den :) Instagram

Fredag... at last...

Publicerad 2015-11-06 05:56:51 i

Japp så va dagen vi alla väntat på här :) 

Det är Fredag och de ska bli så gött att ta helg i eftermiddag... Sen blir de myshelg med familjen. 

Fick tagit en kaffe med farmor igår och de va gött. Hon va jäkligt pigg... Fick  leta efter henne... Men hon va nere i samlingsrummet och umgicks med några andra sköna bönor :) 

Sen handla lite och hem och bara vara innan sängen kallade. 

Grannen över mig har hållit hov 2 nätter i rad nu så nu skrev jag till hyresbolaget för nu har jag fått nog... Har vaknat typ 4-5 gånger per natt pga honom. 

Nu Te och bara vara innan jobbet kallar 

Ha en härlig dag &helg därute <3 
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Jacobsson

En skön Dalslänning Tar livet lite som det kommer... typ en dag i taget.. Skriver om Livet och dess upp och nergångar här i skogen. Möten med människor man inte kan släppa.. En liten vardagsfundering från mig :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela