Stunder Av Lycka

Skriver om livet, kärleken och allt mellan himmel och jord som jag stöter på i vardagen. Personligt, Brutalt ärligt och in your face ;) Allt från min bakgrund till skönt vardagliga saker :) Fångar dagen och berättar min syn på den :) Instagram

En toppenhelg

Publicerad 2015-11-02 05:52:13 i

God morgon! 

Har haft en toppenhelg även om Natt till Fredag va jäkligt jobbig med en hund som ville döda Elsa och 2timmars sömn. Vilket resulterade i att jag inte vågade gå till jobbet eftersom dom definitivt inte va vänner. Men Molly kom hem fredag kväll och jag och Elsa gick tidigt i säng, helt slut båda två.

Lördagen gick jag och Anneli en promenad och käkade pizza på Campingen och ett glas rött till. Sen handla lite på vägen hem och på kvällen kom Johan och Nova eller ska jag säga Spindelmannen och en Prinsessa och hälsade på och självklart fick dom godis... Sötaste och ja blev så lycklig av att se dom <3 

Igår va de tvätt,städ och matlagningsdax. Fick tvättat städat och fixat matlådor. Hann med en kopp med Peter som kom förbi oxå. Sen ner och handla och fixa God köttfärssås\salsa som blev kalasgoda matlådor:) 

Idag blir det jobb och sen ögonröntgen i Bäckefors vid 14.30 och är jag så ja orkar så blir de möte med Edshus ikväll på utvecklingscentrum för att höra vilka planer dom har för den närmaste tiden. Dom håller ju på att bygga om här i området. 

Ha en härlig dag därute 

Puss 

Kommentarer

Postat av: emmish

Publicerad 2015-11-02 06:46:19

men så söta =)

ha en fin måndag, kolla in min november tävling =)

Svar: Tack 😊 ska kolla 👍
Linda Jacobsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Jacobsson

En skön Dalslänning Tar livet lite som det kommer... typ en dag i taget.. Skriver om Livet och dess upp och nergångar här i skogen. Möten med människor man inte kan släppa.. En liten vardagsfundering från mig :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela