Stunder Av Lycka

Skriver om livet, kärleken och allt mellan himmel och jord som jag stöter på i vardagen. Personligt, Brutalt ärligt och in your face ;) Allt från min bakgrund till skönt vardagliga saker :) Fångar dagen och berättar min syn på den :) Instagram

Det blir en härlig dag :)

Publicerad 2015-11-17 05:39:41 i

God Morgon! 

Så va de Tisdag och vi är gott igång med veckan. 

Hade en väldigt lugn och skön dag igår. Ingen energitjuv som försökte manipulera och styra som hen vill. Så jäkla gott..Men de blir nog värre ju längre veckan går om hen inte får uppmärksamhet.. Så brukar det vara. Men hen kan stanna i sandlådan för sig själv för jag vägrar att sjunka till den sjukt låga nivån hen kör med. Tråkigt när en människa inte har förmågan till att kommunicera som en vuxen. Men men... När förmågan inte finns,är det inget att göra annat att ignorera... Vägrar uppmuntra dumhet.Önskar dig allt gott och jag släpper dig fri! 

Nog om det. Hade en skön kväll igår med gott kaffe och tända mysljus och en liten Elsa som va supergosig så jag njöt av livet med henne och är så tacksam för att hon finns i mitt liv.

Nu kaffe och sen skala äggen som jag ska ha med som frukost till jobbet. 

Ha en underbar dag därute 

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Jacobsson

En skön Dalslänning Tar livet lite som det kommer... typ en dag i taget.. Skriver om Livet och dess upp och nergångar här i skogen. Möten med människor man inte kan släppa.. En liten vardagsfundering från mig :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela