Stunder Av Lycka

Skriver om livet, kärleken och allt mellan himmel och jord som jag stöter på i vardagen. Personligt, Brutalt ärligt och in your face ;) Allt från min bakgrund till skönt vardagliga saker :) Fångar dagen och berättar min syn på den :) Instagram

Äntligen Fredag!!

Publicerad 2015-11-13 05:38:37 i

God morgon därute.. I dag e de FREDAG!! Nice va  ;) 

Gick ner och handlade med Anneli igår och sen hem och drack lite kaffe och efter det gick jag igång med att baka.
 Blev en citronsockerkaka och chokladmuffins. Smakade lite och jäklar va gott de va. Lyckades riktigt bra med sockerkakan för den blev perfekt och saftig. 
I muffinsen tryckte jag ner en bit mörk choklad i mitten som en liten mumsbit. Skulle gjort en glasyr och stött kokos på men tyckte de va bäst ju enklare som var eftersom smaken va kalas som den är. 
Visste väl att jag skulle få användning av "7 sorters kakor" som jag köpte en gång :) 

Ska nog baka rimbobullarna i helgen. 

Idag blir de nog en lugn och skön dag. Får se va ska hitta på efter jobbet men kanske blir det en promenad runt sjön och bara njuta av att det är fredag. 
Tycker denna veckan har gått jättebra på jobbet och vi har haft det så skönt i teamet. Bara skratt och trevligt. 

Så nu mitt älskade kaffe och bara vara innan jobbet kallar :) 

Ha en helt fantastisk Fredag och Helg därute.

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Jacobsson

En skön Dalslänning Tar livet lite som det kommer... typ en dag i taget.. Skriver om Livet och dess upp och nergångar här i skogen. Möten med människor man inte kan släppa.. En liten vardagsfundering från mig :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela