Stunder Av Lycka

Skriver om livet, kärleken och allt mellan himmel och jord som jag stöter på i vardagen. Personligt, Brutalt ärligt och in your face ;) Allt från min bakgrund till skönt vardagliga saker :) Fångar dagen och berättar min syn på den :) Instagram

Rakt in i kaklet!!

Publicerad 2015-07-01 06:25:20 i

God morgon..
Då kör vi... 3 arbetsdagar kvar till semestern... 

Fullt uppbokad hela dagen.. Jobba och sen hem och tvätta och hjälpa Annelie med håret.. Ska slingas och klippas. 

Fick även beställt lite nya träningskläder och skor att ha på gymmet. Så detta borde vara här till på fredag. Äntligen... Lite färg på tanten :) 

Dom har lovat ca 22 grader och sol här så ljuvligt väder är att vänta.. Hur gott är inte det? 

Men kan ju lugnt säga att jag verkligen har behov för semester... Bara få vara och träna och dricka vin på altanen... Åka till stugan och mysa på bryggan..läsa böcker... 

Japp... Nu kör vi så det ryker! 

Ha en skön dag därute 

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Jacobsson

En skön Dalslänning Tar livet lite som det kommer... typ en dag i taget.. Skriver om Livet och dess upp och nergångar här i skogen. Möten med människor man inte kan släppa.. En liten vardagsfundering från mig :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela