Stunder Av Lycka

Skriver om livet, kÀrleken och allt mellan himmel och jord som jag stöter pÄ i vardagen. Personligt, Brutalt Àrligt och in your face ;) Allt frÄn min bakgrund till skönt vardagliga saker :) FÄngar dagen och berÀttar min syn pÄ den :) Instagram

Nybakade Frallor 💖

Publicerad 2014-07-29 20:10:00 i Jills Mat, LCHF,

Finns det nĂ„got godare Ă€n nybakade Frallor och dessa Ă€r rena Lchf frallor Fick inspiration av en kvinna pĂ„ Instagram som testade "Jills Mat"s Vallmofrallor..hade ingen Vallmo hemma sĂ„ jag körde med Chia istĂ€llet.. kan ju berĂ€tta att nybakade med smör och grĂ€ddost pĂ„ va dom helt fantastiska 👍👍👍Puss

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Jacobsson

En skön DalslÀnning Tar livet lite som det kommer... typ en dag i taget.. Skriver om Livet och dess upp och nergÄngar hÀr i skogen. Möten med mÀnniskor man inte kan slÀppa.. En liten vardagsfundering frÄn mig :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela