Stunder Av Lycka

Skriver om livet, kärleken och allt mellan himmel och jord som jag stöter på i vardagen. Personligt, Brutalt ärligt och in your face ;) Allt från min bakgrund till skönt vardagliga saker :) Fångar dagen och berättar min syn på den :) Instagram

Web Design:)

Publicerad 2010-11-28 02:40:34 i Allmänt,

Har bestämt mig för att gå med i en tävling för att kanske ha turen om att vinna en ny design till min blogg:)
Företaget som lottar ut den är http://www.wedesign.blogg.se/

 



Vad säger ni??

Kunde det vara nått nytt kanske :) De e ju dax att byta design :)

Kram
Linda

Kommentarer

Postat av: WeDesign

Publicerad 2010-11-28 10:59:07

vad kul att du är med & tävlar! Lycka Till :)

Postat av: Abby

Publicerad 2010-11-28 17:44:14

Jag är utbildad nagelteknolog och är frisörstudent. Kommer ge dig massor av tips på hår, naglar, skönhetstips och en hel del till. Kika in och se ifall det faller dig i smaken.

http://abbylarsson.blogg.se

Postat av: Abby

Publicerad 2010-11-28 21:19:53

Svar: Tack så mycket! Om du tycker min blogg är värd att läsas fler gånger, kan vi lägga till varandra på bloglovin. Ha en fortsatt bra dag :)

/Abby

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Jacobsson

En skön Dalslänning Tar livet lite som det kommer... typ en dag i taget.. Skriver om Livet och dess upp och nergångar här i skogen. Möten med människor man inte kan släppa.. En liten vardagsfundering från mig :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela