Stunder Av Lycka

Skriver om livet, kärleken och allt mellan himmel och jord som jag stöter på i vardagen. Personligt, Brutalt ärligt och in your face ;) Allt från min bakgrund till skönt vardagliga saker :) Fångar dagen och berättar min syn på den :) Instagram

Gla Påsk!!

Publicerad 2015-04-01 06:19:11 i


Så va de dax... Sista dagen innan långledighet :) 

Tänk så mycket som kan hända på ett år.. På påskafton för ett år sen började min resa mot det liv jag så högt älskar idag.. Ett hem jag stortrivs i, en liten Elsa som är mitt allt och fast jobb. Min familj nära och vänner jag verkligen uppskattar till max. Allt händer av en anledning och jäklar va bra jag har det :) 

Imorgon ska jag vara smakråd medans Yvonne kikar efter klänning på Torp och fredag till söndag bär det av ner till Trelleborg och fira påsk med Emma & Stefan och måndagen bara slappa :) 

Ha en skön dag därute och njut. 

Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Jacobsson

En skön Dalslänning Tar livet lite som det kommer... typ en dag i taget.. Skriver om Livet och dess upp och nergångar här i skogen. Möten med människor man inte kan släppa.. En liten vardagsfundering från mig :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela